תיקון מכשיר אולטראסוני להרחקת יונים

הרחקת יונים באמצעות אולטרסוני

דוקרנים להרחקת יונים הם כבר מזמן לא הדרך העיקרים להרחיקם.
מעבר לכך שהיונים כבר לא מתייחסות לדוקרן, הדוקרנים אינם נראים יפה ומכערים את החלונות של הבית. כיום, קיים פתרון שכמעט אינו נראה לעין שמרחיק יונים ביעילות – מכשיר אולטראסוני.
מכשיר זה מתבסס על העובדה שיש רעשים שמאוד מפריעים ליונים ומרתיעים אותן.

המכשיר מייצר צלילים כאלו, אשר הם בתדר גבוה בהרבה ממה שאוזן אנושית או של חיות מחמד מסוגלת לשמוע. לכן מדובר בפתרון מצוין של הרחקת יונים בבית. מכשירים אולטראסוניים יכולים להיות מותקנים באופן עצמאי, אך אם רוצים להתקינם לאורך זמן, כדאי להששתמש בשירותיו של טכנאי מכשיר אולטרא סוני להרחקת יונים. מדובר לרוב במכשירים אמינים במיוחד, שעמידים במגוון תנאי מזג אוויר, אך בכל זאת הם עלולים להתקלקל. במקרה כזה יש צורך בתיקון מכשיר אולטראסוני להרחקת יונים.

לפני הזמנת טכנאי מזגנים

יש כמה דברים שכדאי לעשות כאשר המכשיר מתקלקל

 
  • בדיקה עצמאית של המכשיר – חלק נכבד מהתקלות נובע משימוש לא נכון במכשיר. אחת התקלות הנפוצות, שנשמעת מובנת מאליה, היא שפשוט הסוללה נגמרה. במקרה זה יש לחבר סוללות בהתאם להוראות היצרן. אם הדבר לא עבד, כדאי לבדוק אם נוריות החיווי לא עובדות, כי יכול להיות שהמכשיר עצמו עדיין עובד אבל הנוריות נשרפו. כדי לבדוק זאת, אפשר לשים לב אם היונים עדיין אינן מגיעות. עוד בדיקה שניתן לבצע היא בדיקה של ניקיון המכשיר, לעתים זוהי הסיבה לכך שאינו פועל. אם היונים בכל זאת מגיעות למקום, כדאי להזמין טכנאי מכשיר אולטרא סוני להרחקת יונים.

  • הזמנת טכנאי – חשוב להזמין טכנאי מכשיר אולטרא סוני להרחקת יונים במקרה שהבדיקה העצמאית לא צלחה. במצב זה, כדאי לברר טוב את העלויות של התיקון ולקבל הצעת מחיר טובה לתיקון המכשיר. לעתים יש אחריות של כמה שנים, ואז הזמנת הטכנאי לא תעלה כסף, או שתעלה סכום סמלי במיוחד. כמובן שכדאי לברר מיהם הטכנאים האמינים ביותר שעובדים עם מכשירים כאלו, כדי לקבל את השירות הטוב ביותר. חשוב מאוד לדעת שרק טכנאי מוסמך במקצוע יכול לתקן מכשירים כאלו, כיוון שרק לו יש את הידע המלא לגבי מבנה המכשיר ואופן התיקון שלו מבלי לפגוע בפעילותו ובשלמותו של המכשיר.
  • תחזוקה שוטפת –הן התקלות שניתנות למניעה, ואז אין צורך בתיקון מכשיר אולטראסוני להרחקת יונים. תחזוקה שוטפת טובה, כוללת בעיקרה ניקוי של המכשיר ובדיקתו מעת לעת. ניקוי של המכשיר מונע מלכלוך להיכנס למעגלים החשמליים. לכלוך כזה עשוי לגרום למערכת החשמלית להפסיק לפעול ולהפסקת הפעולה של המכשיר האולטראסוני. בנוסף, כדאי לבדוק מעת לעת את הפעילות של המכשיר כדי לזהות שיש בעיה ולפנות לטכנאי בזמן, לפני שמגיעות יונים ומהוות מטרד גדול.

כדאי להשתמש בשירותיה של חברה מקצועית

יונים מהוות מטרד רב, הן אסתטי והן תברואתי.
כאשר מדבירים יונים, חשוב להשתמש בשירות של חברה מקצועית אשר מוסמכת לכך. חברה טובה היא כזו שתאפשר הדברה מבלי לפגוע בסביבה, כמו במכירת מכשירים אולטראסוניים להרחקת יונים.
עם חברה טובה,כאשר תצטרכו תיקון מכשיר אולטראסוני להרחקת יונים, תוכלו לקבל שירות מהיר ויעיל.
כדאי לבדוק שיש אחריות על המכשיר כאשר קונים אותו, על מנת להיות בראש שקט במצב של תקלה ולחיות בבית ללא מטרד של יונים.

חברה להרחקת יונים

הזמן טכנאי  דרך האתר 

אתר הטכנאים מעניק שירות  תיקון אולטרסוני על ידי טכנאי מומלצים .