טכנאי מקררים מסחריים | תיקון מקררים תעשייתים

טכנאי מזגנים און ליין

אין ספק שכאשר המקרר הביתי סובל מבעיות כאלו ואחרות, יש בכך כדי לפגוע באיכות החיים של הדיירים שבבעלותם נמצא המקרר. עם זאת, תמיד עומדת להם האפשרות להזמין הביתה פיצה או פשוט לצאת לאכול בחוץ, להשתמש במוצרי מזון מן המזווה או לאכול ארוחה המבוססת על טהרת הפירות והירקות עד לתיקון המקרר. לעומת זאת, כאשר מקרר מסחרי סובל מתקלות, המשמעות היא הפסדים כספיים, שבמקרים מסוימים יכולים להיות עצומים.

 





הדבר נכון במיוחד כשמדובר בתקלה המתרחשת במקרר מסחרי, הגורמת לאובדן של סחורות יקרות או במקרים שבהם מדובר במקרר הפועל במסעדה או בחנות מסוימת, הגורם להשבתת העסק מכלל פעילות. כבר מההקדמה הקצרה שהבאנו לעיל, ניתן להבין מדוע טכנאי מקררים מסחריים הוא מקצוע כה מבוקש ומדוע במקרים מסוימים טכנאי קירור תעשייתי הוא האדם היחיד היכול לעשות את ההבדל בין פעילות שגרתית לעוגמת נפש והפסדים כספיים מהותיים.

אבחון תקלות על ידי טכנאי מקררים מסחריים

בדיוק כמו בכל הקשור לבעיות רפואיות, גם במקרה של תקלות במקררים מסחריים, לא ניתן להגיע לשלב התיקון או הטיפול, מבלי ראשית לספק אבחנה מקצועית. לפיכך אחד התפקידים הבסיסיים אך המרכזיים של טכנאי קירור תעשייתי הוא בראש ובראשונה לדעת לאבחן תקלות.




חשוב לדעת...

חשוב להבין כי מקררים מסחריים הם מקררים גדולי ממדים, עם מערכות מורכבות וכאלו שלא ניתן לשנע בקלות ממקום למקום.
אי לכך, בכל מקרה ישנה עדיפות לתיקון המקררים בשטח על פני שינוע המקררים למפעל או לבית מלאכה. בהתאם לזאת טכנאי קירור מסחרי צריך להיות מסוגל להגיע למקום הקריאה במהירות האפשרית (שכן כפי שציינו, כל רגע שבו המקרר מושבת משמעו הפסד כספי פוטנציאלי), לבחון את המקרר התקול ולספק אבחנה בנוגע למהות התקלה, אופייה והפתרונות האפשריים.

מקרר תעשייתי טכנאי
תיקון מקרר סלטייה
תיקון תקלות בשטח

לאחר קבלת האבחנה, על הטכנאי להציע פתרונות אפשריים לבעל המקרר ולפעול בהתאם להוראות ולבחירת הלקוח. במקרים רבים יהיה באפשרות הטכנאי לתקן את התקלה בשטח ולהשיב את המקרר לפעילות תוך זמן קצר. עם זאת, במקרים מסוימים יהיה עליו לשלוח את המקרר לחברה, להזמין חלקי חילוף, לחזור למרכז השירות כדי להצטייד בכלים מיוחדים לתיקון התקלה וכיוצא באלו בהתאם למקרה הפרטני.

טכנאי מקררים מסחריים איכותי ומקצועי הוא כזה שיכול לספק במהירות רבה הצעת מחיר, פירוט בנוגע לעבודות הדרושות ופירוט בנוגע ללוח הזמנים הצפוי. בנוסף מן הסתם על הטכנאי לעמוד בלוחות הזמנים שקבע.

עבודות תחזוקה מקצועיות על ידי טכנאי מקררים מסחריים

עד כה עסקנו רק במקרים שבהם הטכנאי מגיב לקריאה בנוגע למקרר מקולקל או מקרר שאינו מתפקד כראוי. בנוסף לכך, לא אחת ישנו צורך לקרוא לטכנאי מקררים מסחריים על מנת שיבצע עבודות תחזוקה שגרתיות. יש לזכור כי מקררים מסחריים צריכים לעמוד בעומסי עבודה כבדים יותר בהשוואה למקררים ביתיים ולמרות שהם מתאימים לכך מבחינת היכולות שלהם, עדיין תדירות התקלות במקררים המסחריים גבוהה יותר וזאת בין היתר על רקע האופן שבו העובדים מתנהלים עמם בשגרה.

בהתאם לכך, כל מי שמעוניין שהמקררים המסחריים שלו ישרתו אותו למשך שנים רבות, יעשה בחכמה אם ידאג להזמין טכנאי קירור מסחרי אחת לשנה לצורך ביצוע עבודות תחזוקה.

מידע מורחב אודות מפרט מקרר תעשייתי ניתן למצוא באתר הרדקור

לפני הזמנת טכנאי מזגנים
בדיקת מקררים מסחריים לפני רכישה

מעבר לכל מה שציינו לעיל, ישנו מקרה נוסף שבו נדרשת נוכחות של טכנאי קירור מסחרי והכוונה היא למקרים בהם ישנו רצון לרכוש מקרר מסחרי משומש. במקרים האלו, בדיוק כפי שנהוג לקחת רכב לבדיקה לפני קנייה, מומלץ להעביר את המקרר בדיקה של טכנאי מקררים מסחריים לפני הרכישה, על מנת לוודא שרוכשים מקרר במצב מצוין ולא חתול בשק.


הזמן טכנאי  דרך האתר 

אתר הטכנאים מעניק שירות  תיקון מקררים תעשייתים על ידי טכנאי קירור מסחרי מומלצים .