טכנאי דוד חשמל | תיקון דוד חשמל

דוד חשמל
  • יש לכם דוד חשמל שהתקלקל? זה הזמן לקרוא לטכנאי

    דוד החשמל הוא אחד המכשירים היעילים ביותר שמותקנים בבית שלנו - אם דודי שמש מאפשרים לנו ליהנות ממים חמים לאורך חודשי הקיץ ולעתים גם בעונות המעבר, הרי שכל אחד צריך גם דוד חשמל לעונת החורף - שכן אז אמנם השמש לא יכולה לחמם את המים, אבל אנו משתמשים פשוט בגוף חימום מוח שפועל בעזרת חשמל, וכשהוא מותקן בתוך צלחת שנקראת פלאנג', הוא יכול לחמם את המים שבדוד.
    עם זאת, כמובן שדווקא בשיא עונת החורף - לפתע הדוד שלכם מפסיק לתפקד. לכן, כדאי מאד שתזמינו שירות של תיקון דוד חשמל בעזרת טכנאי מקצועי.

על הפעולות של הטכנאי דוד חשמל ועזרתו

 

על הפעולות של הטכנאי דוד חשמל ועזרתו

  • מהן התקלות האפשריות? - תיקון דוד חשמל יכול להיות עבור שפע של בעיות שיש בתוך הדוד שלכם. בין השאר, אפשר שגוף החימום שלכם לא תקין וסיים את חייו, וצריך להחליפו. לעתים מדובר על בעיה בפלאנג', שהיא אותה צלחת אשר סוגרת את גוף החימום בתוך הדוד.
    לפעמים אחת הבעיות שיכולות להיות בדוד החשמל קשורה בתרמוסטט שלכם - התרמוסטט תפקידו לדאוג לחימום של עד טמפרטורה מקסימלית, אך לעתים הוא מפסיק לתפקד (והתרמוסטט חשוב מאד כי חימום יתר מקצר את חייו של דוד חשמל). יש כמובן עוד בעיות נוספות אפשריות - כמו דליפות ונזילות מתוך הדוד שהטכנאי יכול לפתור אותן.
תיקון שער חשמלי
דוד חשמלי בבית
  • האם לנסות לפתור בעצמי? - לפני שיוצרים קשר עם טכנאי דוד חשמל, יש מי שחושב שאולי כדאי לנסות לפתור את הבעיה לבד. קחו בחשבון שלרוב זה לא מומלץ.
    אם תיקון של דוד שמש באופן עצמאי עוד אפשרי לעתים (כי צריך לפעמים פשוט לנקות את הקולטים), הרי שתיקון של דודי חשמל הוא הרבה יותר מורכב. צריך לרוב לנתק את החשמל בבית, לפרק את הפלאנג', להתקין גוף חימום חדש, וכיו"ב.
    זה לא פשוט בכלל - וכדאי להשאיר זאת לאנשי המקצוע.

  • מה ישפיע על מחיר התיקון? - קודם כל, המחיר של תיקון דוד חשמל תלוי ברשימת המרכיבים אשר הטכנאי יתקין לכם מחדש. לעתים צריך להחליף רק את הפלאנג' כי יש ממנו דליפה. לעתים צריך להתקין גוף חימום חדש או תרמוסטט חדש, וזה כמובן יכול להוסיף על המחיר. כמו כן, קחו בחשבון שאם יש לכם גג שלא פשוט לעבוד עליו (כמו למשל גגות רעפים), הדבר עלול לייקר את השירות. כמובן שאם תזעיקו את הטכנאי במהירות זה גם יכול להעלות את המחיר. למרות זאת, אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם טכנאי של דודי חשמל, על מנת שתקבלו טיפול הולם.
כמה זמן לוקח לתקן את דוד החשמל?

מרגע שזה בידיים של איש מקצוע, אין סיבה שהתיקון יהיה ארוך מידי. על פי רוב, תיקון דוד חשמל נמשך כשעה בממוצע, ולעתים קרובות הוא אף קצר יותר מכך.

תיקון דוד חשמל