טכנאי מזגנים

טכנאי מזגנים און ליין

תקלות נפוצות במזגנים ומחירים

 

ישנה אמרה ידועה לפיה טכנאי המזגנים סובל מחום באופן מתמיד, משום שכאשר הוא מגיע ללקוח בשביל לתקן תקלה במזגן בשיא החום, המזגן מן הסתם מקולקל וכאשר המזגן תקין, הוא כבר צריך לעזוב את המקום כדי לגשת לפתור את הבעיה הבאה. עם זאת, אין ספק שיש משהו נחמד בעיסוק במשלח יד שגורם לכל כך הרבה אנשים אושר והקלה.

במאמר שלפניכם נפרט אודות תקלות נפוצות הדורשות התערבות של טכנאי מזגנים וכן נזכיר את העלויות הכרוכות בתיקון התקלות השונות. לפני שנפתח בדברים נציין כי במקרים בהם מדובר בביקור של טכנאי בלבד, העלות נעה בין 180-250 ₪, אך בדרך כלל כאשר בוצע תיקון כזה או אחר, עלות הביקור לא תיכלל בחשבון הסופי.

לפני הזמנת טכנאי טיפול עונתי להארכת חיי המזגן

בדיוק כמו שאחת לזמן מה או לכמות מסוימת של קילומטרים אתם נוהגים לקחת את הרכב הפרטי לטיול במוסך, כך גם חשוב לקרוא לטכנאי מיזוג אוויר, אחת לשנה לערך, על מנת שיבצע "טיפול עשרת אלפים" למזגן. הטיפול כולל בין היתר בדיקה כללית של המזגן, ניקוי של הצנרת, ניקוי של הפילטרים והחלפתם במקרה הצורך, מילוי גז במידת הצורך ועוד. ביקור קבוע של טכנאי מזגנים לצורך ביצוע טיפול עונתי יכול לתרום רבות לתוחלת חיים ארוכה של המזגן ולמניעת תקלות. העלות של טיפול כזה נעה בין 300-400 ₪.

לפני הזמנת טכנאי מזגנים
מילוי גז מזגנים

אחת התקלות הנפוצות ביותר במערכות מיזוג אוויר היא בריחה של גז. במקרים מסוימים מתברר שהצנרת הפנימית או החיצונית של המזגן ניזוקה ובמקרים האלו אין מנוס מלבצע תיקונים שיכולים להיות זניחים או משמעותיים מאוד. עם זאת, בחלק ניכר מהמקרים כל מה שיש לעשות זה פשוט למלא גז ותו לא.

במקרים בהם ישנו צורך לתקן את הדליפה ולמלא גז, עלות הביקור תנוע בין 550 ₪ ל- 850 ₪. במקרים בהם כל שיש לעשות הוא למלא גז, עלות הביקור משתנה בהתאם לסוג הגז. מילוי גז R22 עולה בין 350-550 ₪ ואילו מילוי גז 410R עולה בין 250-450 ₪.

יש לציין כי במקרים בהם הדליפה מזערית ביותר, ייתכן כי לא יהיה צורך לתקן אותה ופשוט לדאוג למילוי של גז חדש אחת לכמה שנים.

בעיות בצנרת

כל מזגן אמור לטפטף כמות מסוימת של נוזלים מהיחידה החיצונית שלו, אך אם המזגן מטפטף בתוך הבית, ייתכן כי קיימת בעיית צנרת הדורשת ביקור של טכנאי מזגנים. תיקון של נזילה מהיחידה הפנימית עולה בין 250-350 ₪. פתיחה של סתימה בצינור הניקוז תגבה עלות דומה. יש לציין כי במקרים מסוימים מדובר פשוט בגוף זר החוסם את צינור הניקוז, שניתן להסיר באמצעות נשיפה/שאיפה חזקה לתוך צינור הניקוז.

לפני הזמנת טכנאי מזגנים
קצר במזגן

העיסוק במערכות חשמליות מסוכן מאוד ולפיכך הוא אסור לפי החוק לכל מי שלא הוסמך לכך באופן רשמי. לאור זאת, אם המזגן סובל מבעיות חשמליות, אל לכם לקחת סיכון ולנסות לתקן את התקלה בעצמכם - עשו את הדבר הנכון וצרו קשר עם טכנאי מזגנים מוסמך. תיקון קצר במזגן הוא שירות שעלותו נעה בין 250 ₪ ל- 350 ₪.

התקנות מזגנים

בנוסף לטיפול התקופתי ולתקלות הנפוצות יש לציין כי ביקור של טכנאי מזגנים נדרש עוד לפני שיש לכם בכלל מזגן כיוון שהטכנאי הוא זה שאחראי על עבודות ההתקנה. להלן טווחי מחירים של סוגי התקנות שונות:

  • מזגן מיני מרכזי מעל שלושה וחצי כ"ס – 4000-5000 ₪
  • מזגן מיני מרכזי עד 3.5 כ"ס – 3500-4500 ₪
  • מזגן מפוצל רצפתי או עילי עד 1.5 כ"ס – 600-700 ₪
  • מזגן מפוצל עילי עד 3.5 כ"ס – 700-900 ₪

הזמן טכנאי  דרך האתר 

אתר הטכנאים מעניק שירות  תיקון מזגנים על ידי טכנאי מזגנים  מומלצים .